Blog - Importanta micului dejun

12 Oct 2018

Importanta micului dejun

Sa mananci micul dejun sau sa nu manaci micul dejun?

Asta e marea intrebare daca incerci sa slabesti.

Micul dejun este adesea numit cea mai importanta masa a zilei si cu un motiv foarte bun. Ca si benzina in masina, micul dejun ofera combustibilul de care aveti nevoie pentru a face fata provocarilor zilei dumneavoastra. Micul dejun sanatos alimenteaza corpul si creierul si reduce riscul de obezitate. Chiar si un mic dejun rapid este mai bun decat nimic.

Studiile arata ca micul dejun mareste atentia si realizarile academice. Intr-un studiu al copiilor scolari s-a observat ca cei care au mancat micul dejut in fiecare zi, s-au concentrat mai bine si au fost mai atenti la cursuri si au avut rezultate mai bune la scoala in comparatie cu cei care au omis micul dejun. Ouale fierte pot fi o alegere inteligenta pentru micul dejun sanatos. Pe langa faptul ca este o alegere rapida si usoara, ouale contin colina, un nutrient care va poate ajuta creierul.

Micul dejun va ajuta sa aveti o greutate normala reducand senzatia de foame din timpul zilei. S-a constatat ca atunci cand sariti peste masa de dimineata, in general, duce la supraalimentarea in timpul gustarilor sau al pranzului, deoarece intervine senzatia de foame extrema. In plus, daca renuntati la masa de dimineata in mod repetat va poate creste nivelul de insulina, provocand depozite de grasime si cresterea in greutate. De fapt, s-a dovedit clinic ca saritul peste micul dejun creste riscul de obezitate.

Cum sa mananci pentru a pierde in greutate?

1. Alegeti proteine si fibre.

Alimentele bogate in proteine (cum ar fi ouale) si cele bogate in fibre (cum ar fi fulgii de ovaz si cerealele integrale) sunt optiuni excelente pentru scaderea kilogramelor. Acestea sunt alimente sanatoase care iti satisfac senzatia de foame rapid.

2. Numara caloriile.

Unele alimente de la micul dejun sunt incarcate cu calorii ascunse. Unii oameni adauga cinci sau mai multe fructe intr-un smoothie, plus pulbere de proteine, nestiind cat de repede se adauga de fapt caloriile. Asadar, cantitatile folosite intr-un mic dejun sunt cheia unei mese sanatoase, deci va puteti folosi de unitati de masura in bucatarie. Chiar si asa, ar trebui sa manaci intre 250 si 300 de calorii la micul dejun. Daca sunteti un barbat activ, acest numar poate fi intre 500 si 600 de calorii.

In concluzie, nu uitati: pierderea in greutate incepe cu un mic dejun bun!

Comanda minima

  • Centru Oras: 45 LEI

  • Zona 1: Ciresica, Campus, Abator, Energia, Peninsula, Delfinariu, Faleza Nord - 65 LEI

  • Zona 2: Viile noi, CET, Medeea, Bratianu - 75 LEI

  • Zona 3: Viile Noi, Palas, Km 5, Km 4-5, Poarta 6, Tomis Plus, Zona Industriala - 95 LEI

  • Zona 4: Mamaia - 125 LEI

  • Zona 5: Mamaia Nord, Ovidiu - 200 LEI

Se poate opta pentru taxa de livrare indiferent de valoarea comenzii 5 LEI pentru oras

  • Zona 1:7 LEI
  • Zona 2:9 LEI
  • Zona 3:11 LEI
  • Zona 4:15 LEI
  • Zona 5:25 LEI
* Preturile si produsele fotografiate sunt cu titlu informativ, firma isi rezerva dreptul de a modifica produsele si preturile
Nota: Pentru comanda mai mica de 23 lei inclusiv se percepe taxa de livrare 5 lei + comanda pentru zona.