Blog - Ce sa mananci inainte si dupa un antrenament

13 Oct 2018

Ce sa mananci inainte si dupa un antrenament

Sunteti gata sa transpirati? Nu asa repede! Mai intai afla care sunt cele mai bune alimente recomandate a fi consumate inainte si dupa antrenament.

Varianta1:

Inainte: Toastul de grau integral cu banana si scortisoara

Cand vine vorba de pregatirea pentru antrenament, carbohidratii sunt cei mai buni prieteni ai dumneavoastra. Secret consta in faptul ca ar trebui sa comsumati atat carbohidrati simpli cat si complecsi, astfel incat eliberarea energiei in timpul antrenamentului sa fie lenta si constanta. Painea prajita cu fructe va ofera ambele tipuri de carbohidrati, iar bonusul ar fi ca sunt usor de digerat.

Pentru cei care se antreneaza pentru o cursa, bananele sunt perfecte pentru cresterea nivelului de potasiu, nivel ce scade drastic atunci cand transpirati. Pentru un bonus alimentar, adaugati putina scortisoara. Condimentul ajuta la stabilizarea zaharului din sange si imbunatateste functiile creierului.

Dupa: Pui la gratar cu mixt de legume

Corpul tau este acum in modul de recuperare, deci ai nevoie de un preparat nutritiv. Proteina slaba si carbohidratii din carnea de pui va vor da senzatie de satietate fara a va simti balonati. Adaugati niste legume cu putin ulei de masline pentru a va completa necesarul de vitamine si nutrienti.

Varianta 2:

Inainte: Iaurt grecescu cu mixt de alune si fructe uscate

Ai un antrenament prelungit? Mananca mai intai un iaurt! Este usor pentru stomac iar impreuna cu mixtul de alune si fructe uscate va ofera boost-ul de care corpul are nevoie. Zaharurile sanatoase din fructele uscate asigura o crestere rapida a energiei, in timp ce semintele si alunele vor mentine nivelul de insulina in timpul antrenamentului. Semintele si nucile sunt bogate in grasimi, ceea ce inseamna ca dureaza mult mai mult pana sunt digerate complet.

Dupa: Omleta cu legume si avocado

Stiti deja ca ouale sunt o sursa importanta de proteine su ajuta la recuperarea si cresterea musculara. Imbunatatiti reteta clasica de omleta cu legumele dumneavoastra preferate si alegeti ca si garnitura cateva felii de avocado pentru mai multe fibre si grasimi monosaturate ( adica grasimi sanatoase). Similar cu uleiul de masline, avocadoul va poate ajuta organismul sa absoarba mai bine substantele nutritive, vitaminele din legumele consumate, precum vitaminele A, D, E, si K. Aceste vitamine, impreuna cu antioxidantii, sunt cel mai bun stimulent pentru corpul dumneavoastra atat in interior cat si la exterior.

Comanda minima

  • Centru Oras: 45 LEI

  • Zona 1: Ciresica, Campus, Abator, Energia, Peninsula, Delfinariu, Faleza Nord - 65 LEI

  • Zona 2: Viile noi, CET, Medeea, Bratianu - 75 LEI

  • Zona 3: Viile Noi, Palas, Km 5, Km 4-5, Poarta 6, Tomis Plus, Zona Industriala - 95 LEI

  • Zona 4: Mamaia - 125 LEI

  • Zona 5: Mamaia Nord, Ovidiu - 200 LEI

Se poate opta pentru taxa de livrare indiferent de valoarea comenzii 5 LEI pentru oras

  • Zona 1:7 LEI
  • Zona 2:9 LEI
  • Zona 3:11 LEI
  • Zona 4:15 LEI
  • Zona 5:25 LEI
* Preturile si produsele fotografiate sunt cu titlu informativ, firma isi rezerva dreptul de a modifica produsele si preturile
Nota: Pentru comanda mai mica de 23 lei inclusiv se percepe taxa de livrare 5 lei + comanda pentru zona.